חיסכון והשקעה – מסלולי השקעה נפוצים

31/08/2022

בתקופה האחרונה, כל התחום של פוליסת החיסכון החליף בהדרגתיות את כל תוכניות החיסכון ואת כל הפיקדונות שכולנו מכירים שהיו בבנקים, כמו כן, פוליסות החיסכון חטפו את המקום שקופות הגמל מילאו בעבר תור מכשירי חיסכון לטווח זמן מסוים. עצם זה שפוליסת החיסכון נורא גמישה והתשואות שלה מאוד יפות, היא נחשבת לבחירה הנכונה ביותר לאנשים שהם חסרי ניסיון בכל התחום של השקעות בשוק ההון. היום ניגע בכל הנושא של חיסכון והשקעה – מסלולי השקעה נפוצים שקיימים בשוק. כדאי להמשיך לקרוא ולקבל עוד מידע חדש שלא ידעתם קודם.

מהן האופציות שקיימות לחיסכון והשקעה?

יש בשוק כל מיני אפשרויות של חיסכון והשקעה. הדרך הראשונה היא קרן ההשתלמות. הקרן הזו נחשבת לאחד מפתרונות החיסכון הכי טובים שיש גם לשכירים וגם לעצמאים. כל הגופים המוסדיים אשר מנהלים קרנות השתלמות, משקיעים את הכסף של החוסכים בשוק ההון. במהלך 6 שנים הכסף הזה נצבר ובסוף התקופה ניתן למשוך אותו. כמובן שגם קיימת אפשרות להמשיך לחסוך ולצבור עליו תשואה. השיטה הבאה היא קופת גמל להשקעה. הקופה מאפשרת לכם לחסוך לטווח בינוני או לטווח הארוך. הכסף הזה מושקע בשוק ההון לפי רמת הסיכון שאתם בוחרים. אתם יכולים למשוך אותו בכל רגע נתון בלי לשם קנס. כמו כן קיימות גם פוליסות חיסכון, ניהול של תיקי השקעות, השקעה בנדל"ן מחוץ לגבולות המדינה, כל מיני קרנות גידור כאלו ואחרות וגם השקעות אלטרנטיביות. כל אלה הם שיטות של דרכים לחסוך וגם להשקיע.

מה היתרונות בפוליסה של מסלולי החיסכון והשקעה השונים?

בפוליסות של חיסכון והשקעה יש הרבה מאוד יתרונות. ראשית, יש לכם את האפשרות למשוך את מה שצברתם ללא נקודות של יציאה מוגדרות ואפילו ללא קנס יציאה. נוסף על כך, אתם יכולים למשוך כל חודש סכום קבוע שישמש אתכם כמו קצבה. הסכומים שאותם אתם מפקידים לתוך הפוליסה הם גמישים. אין לכם סכום מינימלי או מקסימלי לפתיחה של הפוליסה או להפקדה אליה. הניהול של ההשקעות הוא מקצועי לחלוטין. יתרה מכך, אתם יכולים לעבור בין המסלולים השונים של ההשקעות מבלי שתצטרכו לשלם על זה מס וגם דמי הניהול של הפוליסה הם קבועים ולא ניתן לשנותם. כמובן שיש עוד שלל של יתרונות במסלולי החיסכון השונים.

האם יש דרך לבצע חיסכון והשקעה במסלול אחד?

כמובן שלא. כפי שכבר הבנו, יש כל מיני מסלולים של חיסכון והשקעה שאפשר להשתמש בהם. מסלול אחד שהוא פשוט יותר מיוחד הוא המסלול שנקרא קופת גמל להשקעה. הכסף אשר יופקד אל קופות הגמל הללו ינוהל באמצעותו של מנהל השקעות מקצועי בכל מסלול השקעה שיתאים לכם. אתם תוכלו למשוך את הכספים שנמצאים בקופה בכל זמן שתרצו מבלי שתצטרכו לשלם קנס יציאה או משיכה. אם תהיו סבלניים ותמשיכו לחסוך עד גיל הפרישה, תוכלו למשוך את כל הכספים ללא תשלום של מס הכנסה. אז קופת גמל להשקעה היא קופה נזילה שאפשר להפקיד אליה כל סכום שרק תרצו, היא מתאימה לכל אדם אשר רוצה לפתוח קופה כזו, לא משנה מה גילו ומה הסכום אותו הוא מעוניין להפקיד. קופת הגמל היא הכלי הכי טוב לחיסכון של כסף וגם להשקעתו.

איך עובדים המסלולים של חיסכון והשקעה?

בשביל להשתמש במסלולים של חיסכון והשקעה עליכם להבין כמה דברים. קודם כל, כדאי לדעת כי אתם יכולים להפקיד סכומים חד פעמיים או לבצע הפקדה חודשית קבועה על סכום מסוים. אתם יכולים לעשות זאת בכל זמן שתרצו. כמו כן, דמי הניהול של התוכנית מחושבים מסך כל החיסכון המצטבר שלכם. אתם תמיד תוכלו למשוך את הכסף בכל זמן שתרצו ובכל המסלולים שקיימים. לכל מסלול ומסלול יש את רמות הסיכון שלו ואפשר לעבור בין המסלולים השונים. נוסף על כל אלה, אתם יכולים לבצע השוואות בין הביצועים של המסלולים השונים היות והכל מפורסם ברשת לצורך של שקיפות.

רוצה לפרסם כאן?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דרגו את הכתבה:

0 / 5. 0

כתבות נוספות
דילוג לתוכן