דירות יוקרה אחרונות בפרויקט המגורים היוקרתי PortTLV בתל אביב לקראת אכלוס ביולי 2024

11/04/2024

בלב של תל אביב, העיר שלא נחה, מתרחשים קסמים בכל פינה – אך אחד מהם בולט במיוחד: פרויקט פורט תל אביב – Port TLV Residence, פנינת יוקרה בנמל תל אביב שתגשים לכם את החלום. זהו לא רק מקום מגורים, אלא יצירת מופת של עיצוב, נוחות ואיכות חיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בארץ.

פורט תל אביב מזמין אתכם לחוות את היוקרה האמיתית, עם דירות מרהיבות ביופיין שממוקמות רק 50 מטר מקו הים. דמיינו ערב שקט עם רוח ים מרעננת ונוף מרהיב שמשקיף אל האופק. כל זה מחכה לכם בדירות של פרויקט פורט תל אביב, המעוצבות לפרטי פרטים עם רמת גימור הכי גבוהה, מה שמבטיח חוויה בלתי נשכחת ומפנקת.

פורט תל אביב

הדירות, המתהדרות במרפסות פרטיות המשקיפות אל הים, ומוצעות במחיר התחלתי של 7,700,000 . כל אחת מהן מגיעה מרוהטת ומצוידת עד הפרט האחרון, כך שתוכלו להתחיל לחיות את החלום כבר ביולי 2024.

זו הזדמנות ייחודית להצטרף לפרויקט היוקרתי והמבוקש ביותר בתל אביב, שנועד לאנשים המחפשים לשדרג את איכות חייהם ולחוות מגורים ברמה שעד כה רק חלמו עליה. פורט תל אביב – Port TLV Residence לא רק בית, אלא דרך חיים שמציעה הרמוניה מושלמת בין יוקרה לנוחות, בין טבע לעיצוב עכשווי, כל זאת עם קרבה בלתי מתפשרת לים ולכל מה שהעיר הזו יכולה להציע.

למידע נוסף:
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דרגו את הכתבה:

4.8 / 5. 18

כתבות נוספות
דילוג לתוכן