כאבים בגב התחתון? הכירו את העיסוי המדויק לכך!

15/09/2022

כל אחד מאתנו חווה לא פעם אחת בחייו כאבי גב והם בהחלט פגעו באיכות החיים שלו בצורה ניכרת. מחקרים רבים מוכיחים שחלק מאוד גדול מהאנשים עוד יחוו כאבים בגב התחתון לפחות פעם אחת בחיים שלהם והם יחסירו מעבודתם עוד הרבה. יש המון מקרים בהם הכאבים יפגעו בתפקוד היומיומי ויש פעמים שיביאו עד כדי השבתה וחוסר יכולת לקום מהמיטה. אז האם אתם סובלים כאבים בגב התחתון? הכירו את העיסוי המדויק לכך!

מה הם היתרונות לעיסוי שמיועד לכאבים בגב התחתון?

קודם כל בואו נדבר על מה הם כאבים בגב התחתון. אלה הם כאבי הגב הכי נפוצים שיש, מכיוון שהשרירים של הגב התחתון נושאים את רוב המשקל של הגב העליון ובעצם עוזרים לכך שנלך זקופים ויציבים. אם השרירים הללו נמצאים תחת מאמץ רב או מתח לאורך זמן ממושך, הם יכולים להישאר מכווצים ובכך לגרום לכם לכאב. קיים עיסוי אשר מיועד במיוחד לכאבים בגב התחתון. נכון שברוב הפעמים חושבים שהעיסויים הם לפנאי ולפינוק, אך עיסוי יכול להוות גם אמצעי ריפוי שיחזירו לכם את איכות החיים. זה לא משנה באיזה כאב מדובר, כאבי גב כרוניים או כאבים שנוצרו ממתיחה, עיסוי יכול להפחית לכם את הכאב ולהביא להקלה עצומה בתסמינים ושיפור משמעותי של התנועה.

מה הם סוגי העיסוי לכאבים בגב התחתון?

יש מגוון של עיסויים שיכולים לשמש במקרים של כאבים בגב התחתון. העיסוי השוודי ישפר לכם את זרימת הדם והלימפה שבגוף. המטפל מעסה בעזרת שמן ומעסה את הגוף של המטופל על ידי תנועות אשר מתבססות על לישה, מעיכה וחיכוך. הטיפול יקל לכם על עייפות של השרירים, נוקשות וכאב, הוא ירגיע וגם ישפר לכם את מצב הרוח. עיסוי נוסף שנקרא עיסוי רקמות עמוק, המטפל יתמקד בשכבות העמוקות יותר של השרירים שלכם ושל רקמות החיבור שלכם שבהן נוצרות בדרך כלל הדלקות והפציעות ולכן הטיפול הזה יכול להתאים יותר לספורטאים. עיסוי מהסוג הזה יטפל לכם בשרירים ובגידים, יגדיל לכם את טווחי התנועה, ישקם רקמות שנפגעו לאחר פציעה ויפיג את הכאב ואת המתח שבשרירים.

מה הן שיטות הטיפול בכאבים בגב התחתון?

כמו שיש מגוון של עיסויים שיכולים לפתור את הכאבים בגב התחתון כך יש גם מגוון של שיטות טיפול. כל מטופל בוחר לעצמו את השיטה שהכי תתאים לו. בטיפולי פיזיותרפיה השיטה היא יותר אקטיבית בה המטופל לוקח חלק פעיל והיא מבוססת על תרגילים ועל תנועה. עיסוי רפואי הוא השיטה השנייה. זהו עיסוי שממוקד יותר בשרירים ובמפרקים. הוא נועד בשביל לשחרר את השרירים ולהמריץ את הדם, להניע את האזור הכואב. קיימים טיפולים של רפואה משלימה כמו הרפואה הסינית, רפלקסולוגיה ואפילו שיאצו.

מהו עיסוי רפואי לכאבים בגב התחתון?

הגב התחתון הוא בין האזורים הכי רגישים שיש לנו בגוף. הוא תומך ברוב המשקל של גוף האדם ולכן הלחצים עליו הם רבים ומרובים. כאבי הגב הם כאבים חדים או עמומים בעוצמות משתנות. לא כמו הרבה אנשים חושבים, כשסובלים מכאבים בגב התחתון ההמלצה היא להמשיך בפעילויות ולהמשיך לנוע ככל שאתם יכולים, ולא לשכב במיטה ולנוח. נוסף על כך, אתם צריכים להשתמש באמצעים נוספים, בכלים אלטרנטיביים על מנת לזרז את ההחלמה. עיסוי רפואי הוא שיטה אשר משלבת בתוכה כל מיני טכניקות שנלקחו מעולם העיסוי שאתם מכירים יחד עם לחיצות ומתיחות של המקומות הנדרשים. לסיכום, במקרים של כאבים בגב התחתון, לא לוקחים סיכונים ומטפלים!

רוצה לפרסם כאן?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דרגו את הכתבה:

5 / 5. 1

כתבות נוספות
מיחזור משכנתא - תמונה ראשית עם כיתוב refinance

מה זה מיחזור משכנתא

בעולם המשכנתאות יש כמה וכמה מושגים נפוצים אשר אחד מהם הוא מיחזור משכנתא.המושג הזה נהיה נפוץ מאוד בזמן האחרון עקב הירידה בריביות של המשכנתא. במאמר

קרא עוד»
דילוג לתוכן