איך להגדיל את ההון העצמי בעזרת השקעות נדל״ן בארצות הברית

28/11/2023

במציאות של היום, בו המצב הכלכלי העולמי והמדיני לא מפסיק לצאת מאיזון בעקבות המון סיבות שלא נמצאות בשליטתנו – חשוב לוודא שיש לנו כלי מניב אחד, כזה שיאפשר לנו להחזיק את הראש מעל המים גם בזמנים הקשים ביותר. לשמחתנו, יש דרך אחת נכונה לעשות את זה: השקעות נדל״ן בארצות הברית.

אז מאיפה מתחילים?

מציאת דירה להשקעה בארצות הברית יכולה להיות משימה די מורכבת אם אתם לא מכירים את האזורים השונים, ההבדלים בין המדינות וחוקי המיסוי שמשתנים מאחת לאחת. הניסיון שלנו לימד אותנו שהצעד הראשון והאפקטיבי ביותר הוא להתחיל במחקר שוק. האינטרנט מלא במידע אמין ואיכותי בנושא שיוכל לסייע לכם, אז אל תתביישו להשתמש בו. תחקרו מי הן המדינות הכי מבוקשות, מה הן חוקי הנדל״ן בהם, מה היחס שלהן כלפי משקיעים זרים ועוד. חשוב לזכור שמדובר בהשקעה לטווח ארוך, לכן שווה מאוד להשקיע במחקר הראשוני שלכם.

הגדלת ההון העצמי השקעות נדל״ן בארהב

ואחרי שמצאתי את המדינה שארצה להשקיע בה?

אחרי שנסגרתם על אזור הפעולה שלכם, המשיכו בפעולת המחקר ונסו להבין מה הוא סוג הנכסים הכי מבוקשים באותה מדינה: האם מדובר בדירות למכירה או להשכרה? בדירות קטנות בנות 2 חדרים או פנטהאוזים? המגמה ההולכת וגדלה בארה״ב של השנים האחרונות היא דירות להשכרה, בעקבות עליות המחירים שלא פוסקת גם שם, כך שסביר להניח שרכישת דירה שאותה תמנפו לצרכי השכרה תוכל לסייע לכם להגדיל את ההון העצמי שלכם.

האם כדאי להיעזר בבעלי מקצוע בתהליך?

כמובן שכן. רבים ממי שבוחרים להשקיע בנדל״ן מעבר לים הם אנשים שלא עוסקים בנדל״ן בחיי היומיום שלהם, וגם אם כן הם לא בהכרח מכירים את השוק האמריקאי על בוריו. כשאתם נעזרים באנשי מקצוע מומחים ומנוסים אתם יכולים להיות בטוחים שאתם עושים את התהליך על הצד הטוב ביותר שלו, מבלי לעגל פינות שיכולות להתנקם בכם בהמשך. היעזרו בהם על מנת לבצע את בדיקת הנאותות של הנכס, לקבל טיפים על ניהול הנכסים ולא להסס להיעזר בהם בכל משימה בהמשך הדרך. 

האם כל העבודה הזו שווה את זה?

בצורה חד משמעית – כן! שוק הנדל״ן בארצות הברית הוא שוק עשיר ועמוס שלא מפסיק להתפתח, וזו הסיבה שישראלים רבים כל כך רוצים לקחת בו חלק. באמצעות השקעות הנדל״ן שתעשו תוכלו להרוויח סכומים משמעותיים שיעזרו לכם להגדיל את ההון העצמי שלכם ולהפוך את החיים להרבה יותר נוחים. יתרה מזאת, ישראלים רבים משתמשים ברווחים שלהם על מנת לרכוש נדל״ן נוסף בארה״ב, מה שעוד יותר מגדיל את הונם האישי ומאפשר להם לשדרג את רמת ואיכות החיים שלהם בצורה בלתי מובטלת.

אז אם גם אתם עדיין תוהים איך להגדיל את ההון העצמי שלכם בצורה עמידה ויעילה – דעו כי השקעות נדל״ן בארה״ב הם התשובה!

רוצה לפרסם כאן?
השאירו פרטים ונחזור אליכם
דרגו את הכתבה:

5 / 5. 34

כתבות נוספות
דילוג לתוכן